RSS

Kind, leren en nieuw media…..

20 Apr

Mijn allereerste blog.

Hoe moet ik nu beginnen.
Het is namelijk niet zo dat dit mijn eigen initiatief is, hoewel ik het schrijven best leuk vind. Ik ben begonnen met deze blog, omdat dit moet voor de minor die ik vanaf komende maandag zal volgen. 10 weken lang ga ik aan de slag met de minor ‘kind, leren en nieuw media’.

Wat de minor precies inhoudt?
Ik heb zelf eigenlijk ook nog niet echt een concreet beeld. Wel weet ik dat ik voor een klas op mijn stageschool een onderzoek zal gaan houden. Wat voor onderzoek dat is weet ik nog niet precies, maar het heeft te maken met nieuw media in het onderwijs!

Best interessant, al zeg ik het zelf.

Ik volg deze minor samen met mijn klas op de Pabo in Tilburg. We zullen wat bezoekjes brengen aan bijvoorbeeld Kennisnet in Zoetermeer en we zullen werken aan bepaalde opdrachten. Mijn eerste opdracht heb ik ondertussen al wel af! We moesten een strip maken op http://www.bitstrips.com, waarin je zelf de hoofdrol speelt en aan moest geven wat voor held je al was of wat voor held je wilt worden op het gebied van multimedia. Maandag gaan we hier namelijk mee aan de slag. Ik ben benieuwd!

Via deze blog houd ik in ieder geval iedereen op de hoogte van het verloop van de minor.
Dus heb je als leerkracht, student of medialiefhebber zin om mee te lezen, dan zeg ik: Enjoy!

En natuurlijk zijn tips of ideeën altijd welkom!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 20 april 2012 in Minor KLM

 

Geef een reactie

 
