RSS

De oranje blauw loop

12 Jun


Jawel, de kleuters van de Wiek hebben weer een blog gepost.
Het onderwerp voor vandaag hebben ze weer zelf verzonnen. Eerst wilden ze bloggen over “sporten”. De sporten die ze zelf heel leuk vinden! Maar toen kwam er een kleuter met het idee van de oranje blauw loop. Morgen gaan ze namelijk weer mee doen aan de oranje blauw loop en dat heeft natuurlijk ook te maken met sporten.

Groep 8 heeft ditmaal echt een steentje bijgedragen. Ze hebben een heel uur uitgetrokken om me te helpen met de kleuters. Zo kon ik ondertussen ook wat filmpjes maken waarin de kleuters uitleggen wat ze allemaal al geleerd hebben! Deze zijn ook erg leuk geworden.

De filmpjes zal ik gebruiken voor mijn presentatie op de basisschool en ook de eventuele presentatie voor mijn minor.

Een betere uitleg dan van de kleuters zelf kun je niet hebben toch?

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 12 juni 2012 in Minor KLM

 

Geef een reactie

 
