RSS

Laat het bloggen beginnen, deel 2!

26 Jun


Jawel, de eindpresentatie op de stageschool zit erop. De laatste blog met mijn hulp is geplaatst en ik moest me wagen aan het overtuigen van de positieve ontwikkelingen. Dit zou in eerste instantie alleen voor de directeur en mijn mentor zijn geweest, maar uiteindelijk zaten veel meer mensen voor mijn neus. Ook iets waar ik al heel vrolijk van werd!

Echt moeilijk was het overtuigen niet, ze waren gelukkig ontzettend enthousiast! Nadat ik had uitgelegd hoe we te werk zijn gegaan, waar het goed voor is, hoe de theorie erbij aansluit en hoe enthousiast de kinderen en ouders waren, zag ik alleen maar blije gezichten. Wat er in die 7 weken is gebeurd bij de kinderen van de blog is geweldig!
De directeur en de juffen kwamen zelf al met ideeën om het volgend jaar door te zetten, beter kan je het niet hebben toch? Niks voorschotelen, gewoon zelf bedenken!

Nu ik met mijn eigen ogen heb gezien wat de blog met de kinderen doet, ben ik vastbesloten om dit vast te houden. Ik zal de blog van de Wiek zeker blijven volgen en als het kan start ik ook een blog met mijn komende stageklas.

Nogmaals een bedankje aan de Wiek voor deze geweldige stageplaats! Jullie waren mijn opstapje tot ICT in het onderwijs en hopelijk ben ik jullie opstapje!

Hieronder de blije gezichten met mijn adviesrapport en de blog op de achtergrond.

 
1 reactie

Geplaatst door op 26 juni 2012 in Minor KLM

 

Een Reactie op “Laat het bloggen beginnen, deel 2!

  1. Bernolf

    26 juni 2012 at 19:12

    Knap werk Loes!! Dit is nou innovatie! Ben benieuwd naar je verhaal over het bloggen. Complimenten met dit behaalde resultaat.

     

Geef een reactie

 
